SOL PMU med Frk.Norge :-)

Som dere ser er jeg en av samarbeidspartnerene til Frk.Norge i år. Frk.Norge Mariann Birkendal pryder plakaten og er utrolig vakker.

Mariann ligner Tone Damnli ikke sant? Her sitter vi og hygger oss etter at alt er over. Mariann er en veldig flott jente og jeg skjønner godt hun har hatt stor suksess med 2 førsteplasser i Frk.Norge, samt 6 plass i Miss World i Kina. Vi hadde mye å prate om og hun er en smart jente på mange måter! Om du skulle se dette innlegget Mariann så syntes jeg det var hyggelig å bli kjent med deg 😉  

3 kommentarer
    1. Åå, takk Solvår! 🙂 Det var utrolig fint sagt. Jeg storkoste meg med deg og resten av juryen. – Og vi to tenkte jo overraskende likt! 😉 Lykke til videre med salongen din. Satser på at vi ses snart igjen:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg