Lekre bryn? Yes i think so :-)

Kunde før permanent makeup av bryn i dag, Hun ønsket stråbryn!!

Resultat av bryn med stråteknikk like etter behandling i dag. Hun ble litt rød som dere ser i området rundt (noen er ekstra sensitiv bare) dette går raskt over.

Like over brynet kan dere se en “gammel” bryntattoo. Litt for høyt oppe kanskje?

Bryn etter pigmentering med stråteknikk. Skal snart holde kurs for videregående elever og gleder meg veldig til å lære bort til lærelystne elever!!

SOL Permanent Makeup tatoverer inn hårstrå

19 kommentarer
    1. dere er sykt flinke!! har så veldiiig lyst og få fiksa mine bryn hos dere.. men så bor jeg jo helt i lofoten..

    2. Jeg leste MASSE på netter før jeg vuderte å napp! Et sted ( husker ikke hvor) sto det tegnng av at man skulle gjøre oppe å. Jeg er så dum at jeg gjordet det! Et ser ikke pent ut å i ettertid har jeg fått vite st det ikke er noe smart! Hva skal jeg gjøøre? “heve” de??

    3. Jeg leste masse på nettet for å ikke drite meg ut før jeg nappa men nå yr jeg gjort det!
      Jeg nappa oppe å, å etter mye internettlesning ( etter) så jeg st jeg hadde vært dum. Hva skal jeg gjøre med det? Skal jeg heve de?

    4. Jeg har tenkt på å gjøre det samme lenge, men har aldri sett noen bilder av resultat før/etter, men dette så jo veldig bra ut.Akuratt slik jeg så for meg faktisk!! Må bestille meg en time:)

    5. Det ble kjempefint da,..har alltid vært litt skeptis til det,..ikke det å bli tattovert,..men på øyebryn,..med tanke på når man blir gammel,…for da mister man jo gjerne endel av brynen,….blir det da like mørkt ? Så kjempestili ut da,..selv sliter jeg med at det er der i enden det er tynt,..og jeg må bruke blyant for å få en tynn linje ut .
      Koselig blogg 🙂
      Ta gjerne besøket tilbake til min blogg og svar tilbake der 🙂
      Ha en flott kveld/natt videre 🙂
      Klem Maylen 🙂

    6. Maylen:

      Ønsker man ikke fortsette å fylle på brynene, blekes de med årene og blir ikke like mørke. De kan faktisk forsvinne helt. De fleste går til refill av farge på brynene 1 gang i året for å holde fargen vedlike 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg