Tatovering/pigmenterings kurser jeg tilbyr!!

Bryn er så absolutt min lidenskap. I morgen skal jeg starte på en ny økt med et energinivå som kan sprenge hele lysnettet i Norge 🙂 Mange bryn står på lista mi og de skal absolutt få det de har bestilt. Gleder meg til å ta fatt på gamle og nye kunder etter en lang, men nyttig ferie hvor jeg har hatt mye planlegging med div. prosjekter. Ny klinikk, ny makeupserie: www.riprnordic.com samt kurs og modeller som står for tur!!

 

Var så heldig å få en flott artikkel med fregner på Side2 hvor de brukte mine bilder!! Artikkelen om fregner kan du lese HER

Medisinsk pigmentering av arr og brystvorter er noe jeg kommer til å holde neste år. Dette året er dessverre fullbooket allerede, så det lønner seg å være tidlig ute for neste års kurser. Kun en ledig plass i uke 39 i grunnkurs permanent makeup igjen. Er du raskt ute nå får du plassen om du er heldig. Jeg kan også tilby lesing av utstyr med div. pakkeløsninger om det er ønskelig!

Uke 36, 37 og 39 er kursuker bare i september og jeg gleer meg. Vi får også gjestebesøk fra Sverige. Mere om dette kommer siden.

SOL Permanent Makeup tilbyr kurs

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg