Mitt første møte med lilleprins :-)

Dagen i dag har vært flott. Startet med å besøke “Living” og deretter “Ikea” i Asker, før vi fortsatte videre til Tina og Frihjof Wilborn for å se lille Samuel for første gang. Tina fikk lilleprinsen akkurat da vi reiste på ferie, derfor rakk vi ikke besøke dem før nå. For et lite mirakel…en vakker liten gutt, snill og rolig. Her koser han seg med reven “Henning” som vi kjøpte på Ikea….reven er en spilledåse, noe vi ikke oppdaget før overrekkelsen, sjekk den snuten  🙂 Små barn er det vakreste jeg vet og lille Samuel blir en riktig sjarmør.

Jeg har en fantastisk muffin oppskrift, men jeg må si de Frithjof bakte i dag overgikk mine. Nystekte muffins med melis er nydelig når de er rykende ferske, rett fra stekeovnen. Frithjof er en mesterkokk 🙂 …og hadde han tydd til disse under 4 stjerners middag, hadde han vunnet!! 😉

6 kommentarer
    1. I dag ville jeg på Ikea! Fordi jeg har lyst til å ordne på rommet mitt så kan det bli helt nytt ! Søt bilde 🙂
      Kommentar tilbake ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg