Miraklets tid er ikke over!!

Miraklets tid er enda ikke over. I dag stakk jeg innom G-Sport i Hegdehaugsveien og kjøpte med treningstøy. Det er visst mere morro og trene i tøy man trives i sies det 🙂 he he… Nå har jeg iallefall shoppet t-skjorte, thights og sko og ser ut som den treningsnarkomanen…mangler bare kroppen til beskrivelsen!!

Mizuno joggesko for en nybegynner. Et merke jeg aldri har hørt om, men de passet meg perfekt og er superlette på foten. Deilig demping for hard asfalt og er ikke bortkastet om jeg bare kommer til å bruke dem frem og tilbaker fra jobb!

PS! Har allerede testet skoen opp de 5 etg. og det gikk som en drøm 🙂 måtte treningen gi samme resultater. Venter bare på at Bettina kommer hjem for å gi meg det siste lille puffet!!

Ta skotesten her og finn din riktige joggesko 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg