Date med Noor :-)



I dag har jeg hatt Noor Kamil på besøk, som kom rett fra trening i fullt treningsutstyr. Jeg kan love dere vi har 1000 ting å snakke om og faktisk så mye at det går over stokk og stein. To superkreative jenter med sååååå mange prosjekter hver for oss, er en studie i seg selv! Jeg tror ikke det er mange som klarer følge med i samtalen når vi hopper fra tema til tema i 110 🙂

Her skåler vi i Farris og Fun Light saft…en kjempedeilig kombinasjon bare det…må prøves for dere som enda ikke har smakt det!! Noor fikk med seg en del varer innen skjønnhet av meg og skal teste ut div. farger jeg kommer tilbake til straks. I dag var kosedag deLux, og ble avsluttet på den berømte Waynes Coffe på Bislet med deilig Smoothie!!

PS! Som dere vet er det jeg som har rettet opp og pigmentert Noors bryn og snart får dere se nok en behandling om dere følger med på bloggen min!!

6 kommentarer
    1. Du ser fantastisk ut Sola. Som alltid <3
      Hehe ja det har du jammen meg rett i. Går i 110 hver gang vi er sammen 🙂 Stoooorkoser meg.
      Haha skal huske å pynte meg litt mer til neste date jeg 😀
      Takk for de fantastiske produktene, prøver de ut og holder deg oppdatert!
      Stooor klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg