Valg av brynfasong!



PS! Alle bilder er tatt like etter en behandling og kan derfor se sterke og markerte ut i fargen. Etter ti dager er fargen dus og naturlig…alt etter hva du ønsker!

Aldri har vel pågangen etter å få pigmentert inn bryn vært så stor som nå! Med lange ventelister kan det være lurt å bestille time allerede nå, om du ønsker permanente bryn til neste sommer.



Valg av farge, fasong og teknikk er noe jeg stadig får spørsmål om. De fleste ønsker “hårpåtegning” mens andre ønsker “heldekkende” bryn. Jeg utfører også bryn med 3D, eller dybdeteknikk som jeg foretrekker kalle det!!




Jeg ser ansiktsfasong og helhet, deretter kan kunden komme med ønske og forslag. MEN, jeg utfører ikke noe som jeg ikke kan stå for selv.



Brynpigmenterin er en av de behandlingene jeg utfører mest av i løpet av et år. Jeg gjør alt for at kundene mine skal bli fornøyde!!

Velpleide og vakre bryn, er noe av det første jeg legger merke til i et ansikt. Det er vel naturlig når man jobber med bryn til daglig 🙂 Bryn skaper rammen i et ansikt og ser ryddig ut!!

Vi snakker hele tiden om den indre skjønnhet. Selvsagt er den essensen i livet og ikke minst i hverdagen, men; det skader ikke å ta litt vare på seg selv ogå. Hvor fornøyde er vi ikke når vi har klippet håret, shoppet klær, gjort noe som gjør at vi føler oss vel. Det får den indre skjønnhet til å stråle enda mere? Velvære er noe man ikke skal kimse med, den gjør noe med hele meg iallefall 😉

SOL Permanent Makeup elsker velpleide bryn

15 kommentarer

Siste innlegg