Elevmøte på Waynes :-)




I dag møtte jeg Camilla Bolstad, tidligere og fremtidig elev av meg i permanent makeup da hun skal ta videregående kurs i september. Waynes Coffe er blitt stamstedet mitt, naturlig nok da det ligger i nærmiljøet mitt. Camill er en topp jente og brenner for sitt nye yrke og har spørsmål når det gjelder faget. Det er alltid hyggelig å møtes og snakke sammen. Hun hadde også med skyvelær jeg aldri har sett makan til 🙂 Gleder meg til å teste ut og disse kan elevene mine bestille opp om de funker som jeg håper på. Når man møtes er det ikke bare fag, men spennende prosjekter som diskuteres. Camilla er kreativ og satser hun også…da har man en del til felles!

Fulgte Camilla opp til taxiholdeplassen ved Bislet Stadion og jammen spratt det frem et forvirret ekorn som nesten ble påkjørt. Den sorte lille flekken på fortauet ved murgården er det stakkars lille dyret. Rart det hadde forvirret seg midt inn i byen, men håper det kom seg trygt hjem igjen.

For en dag dette har vært. Travel til tusen og mere stresset enn det jeg er nå, har jeg ikke vært på lenge. Mye å holde fingrene i. Dere får lese om noe av dette litt senere 🙂 Har fått noen tilbud jeg nesten ikke tror jeg kan si nei til, selv om det innebærer enda mere jobb 🙂 Det er meg i et nøtteskall 🙂

Det jeg ser mest frem til nå i nærmeste fremtid er ny klinikk, kurser i Bodø, Oslo og Berlin, samt produktlansering. Da skjønner dere jeg har det travelt.


4 kommentarer
    1. Ja, Camilla er virkelig dyktig, sikkert også fordi hun har hatt en dyktig lærer! 😉 Du reklamerte for hende da hun var ferdigutlært, det resulterte for min del i noen superflotte bryn. Se dem på hendes blogg! :-))

    2. Takk takk Eva!
      Det var en hyggelig melding.
      Ja, Sol er bare fantastisk lærer og person. I tillegg gir hun alt for at sine elver skal bli gode. Hun svarer på spørsmål og gir alt for at andre skal få det til. Det er jeg helt sikker på er helt unikt. Camilla Bolstad

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg