Marengskake hos Janne!!




Oscarsgt 54 har dere jo aldri lest noe om på bloggen min fra før 🙂 Jeg sliter med å stikke innom Janne som driver den, uten å handle eller fristes av deilige nystekte kaker og fantastisk god kaffe. Denne gangen hadde hun noe nytt på menyen, nemlig marengskaker og det i en size jeg aldri har sett før 🙂 Den gikk ned på høykant kan jeg love dere. Hadde satt av god tid i dag og fikk handlet mere. Varene mine står i en krok i butikken og skal hentes i morgen. Måtte nemlig videre til frisøren i dag, da dette er siste ferieuke og 1000 ting skal på plass og forberedes med ny klinikk, kurser og produktlansering. Et besøk hos Janne får tankene et annet sted og mye latter og gode samtaler over kaffebordet der i gården kan jeg love dere!!

Sjekk det flotte kaffebordet hun disker opp med. Min gode kollega Tone Bjørkli kom og holdt oss med selskap, da hun skal ha en flott kunstutstilling der 1 oktober. Gleder meg på alles vegner og håper mange kommer på utstillingen den datoen. Frykter for at det kan bli fullt hus 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg