Ny klinikk!



Fra 1 september blir det ny klinikk i Professor Dahlsgt. nær Bogstadveien. Det er mye som skal planlegges og handles inn av klinikkutstyr så denne uka er det fullt kjør med å innhente priser etc. Det skal bli et hyggelig lokale hvor kunder får det beste av alt alt og ikke minst i spennende omgivelser. Er man litt tidlig ute til timen kan man shoppe litt, eller slappe av på en av de flotte cafeène i området 🙂 Jeg har lenge lett etter det perfekte stedet og tror sannelig jeg har funnet det! Trikken stopper like utenfor døra og parkeringshus ved Pasta Basta/Anton Sport i Hegdehaugsveien, inngang Underhaugsveien fra Bislet rundkjøringen.

Selger du klinikkutstyr er det bare å ta kontakt på [email protected]  Benker, bord, stoler etc. Jeg trenger ALT! Det jeg har fra før skal være i undervisningslokalene mine ved Ellipse Klinikken på Smestad som jeg fortsatt skal ha et nært samarbeide med.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg