Handelsstedet Kafe`er stedet!!



Handelsstedet Kafe` på Ørnes har blitt et populært tilbud for mange. I går var jeg innom og tok en kaffe før jeg dro videre til Mosjøen til unger og barnebarn. Her ser dere Helene som driver stedet, samt søsteren min som hjelper henne i sommer på Kafeèn da det er supertravelt. Klikk her for å få mere info om Handelstedet Kafe`på facebook.

Handelsstedet Kafe er verdt et besøk om dere er i Meløy. Det er faktisk det beste tilbudet der 😉


 

Heldige var vi også som traff søskenbarbet mitt Karina Krogh som er museumskonsulent for Nordlandsmuseet, hvor Henning fikk en lett info om bygningene på stedet 🙂

2 kommentarer
    1. Der var jeg i juni! Et kjempekoselig sted. Mamma’n min er fra Ørnes, og han som eide det huset en gang var bestefars sjef. Bernhoft og kona pleide å be ungene til de ansatte dit på romjulsbesøk, og det ser nesten likt ut den dag i dag. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg