Lepper er vakkert…frisk opp fargen ved pmu!



Disse leppene pigmenterte jeg i juni og håper eieren er like fornøyd med resultatet som jeg! Bildet ble tatt like etter behandling og fargen ser nok dusere og naturligere ut nå, da fargen reduseres med 40-60% etter ti dager. Det flotte med leppepigmentering er at konturen blir jevn og fin. Har man bleke og ujevne lepper, blir disse naturlig frisket opp i valgfri farge.

Noen tror at tatoverte lepper ser unaturlig og sminket ut. Dette er en myte. Er det riktig utført, kan man bare tro leppene er velformet og naturlige 😉 Selv om man kan velge farge, blander fargene seg med dine egne fargepigmenter og får et naturlig preg. Det betyr også at ingen leppefarge kan sammenlignes, selv om man har valgt ut samme farge!

Fargen heter Litchi og er en naturlig rød leppefarge. Personlig synes jeg røde lepper er lekkert og er nok en av mine favoritter blandt pigmentene jeg har!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg