Lofotens beste rekesmørbrød?




I dag dro Henning og jeg, samt mammaen hans inn til Svolvær for å hygge oss litt. Etter å ha shoppet litt rundt omkring, satte vi oss på kaia for å nyte sol og deilig mat. Ved restaurant Bacalao ligger det nye hotellet jeg aldri husker navnet på. Der bestilte vi oss rekesmørbrød og kaffe.

Sjekk DET smørbrødet. Smakte himmelskt 🙂

Har vært en ivrin fotograf i sommer og dette bildet knipset jeg på vei hjem fra Svolvær til Digermulen, hvor vi har båten liggende i småbåthavna. Geitrams er noe som vokser overalt i Lofoten og fargen er en vakker kontrast i landskapet. Jeg er utrolig gla for brygga Henning kjøpte på Risvær. Den ligger vakkert og skjermet til og har blitt vårt paradis 😉

5 kommentarer
    1. Jeg satt ute på DuVerden i Svolvær den ettermiddagen 😀 Skal sitte modell på kurset dit i september 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg