Lærling i min bedrift, eller lære tatovere?



Bettina har nå jobbet med pmu for meg siden mars i år. Det har vært en spennende tid med mange utfordringer, noe hun har taklet fint 😉 Gode resultater får man bare ved trening, trening og atter trening. Øvelse gjør mester og skal man jobbe med permanent makeup krever det mye for å gjøre en tilfredstillende jobb. Det er ingenting som kommer av seg selv som jeg pleier å si. Jeg er nok en krevende sjef, men så vet jeg også hva kundene mine ønsker og ikke minst hva jeg står for. Bettina har gjort en utmerket jobb og jeg satser mye på henne fremover. Kundene kan føle seg 100% trygge når de bestiller time hos henne. Jeg er ikke langt unna og har vært mentor siden hun startet hos meg, noe jeg synes er givende. Ingenting er bedre enn fornøyde kunder.

I november skal jeg til Berlin igjen for å dele erfaringer og kunnskap med samarbeidspartnere over hele verden. Disse reisene og møtene er gull verdt for de jeg jobber med. Nyheter kommer på markedet og det er spennende å jobbe med amiea som tilbyr det beste innen utstyr og farger på markedet i dag.

Fra neste år tilbyr jeg dere som jobber med permanent makeup/amiea å være lærling i min bedrift en periode. Jeg har allerede fått henvendelser og gleder meg til å starte opp i nye lokaler fra høsten av. Det er begrenset med lærlingeplaser, så er du interesert kan du sende meg en mail på: [email protected]  

Husk jeg holder også grunnkurser og videregående kurser  i permanent makeup. Kursene til høsten er snart fullbooket så vent ikke for lenge om du ønsker en plass hos meg i år 🙂

SOL PERMANENT MAKEUP TILBYR LÆRLINGEPLASS

1 kommentar

Siste innlegg