Eventyret tar aldri slutt :-)

Tina og meg i et ubevoktet øyeblikk. Mennene var ute i ørkenen og lette etter et vannhull og tjeneren vår Kamel knipset dette bildet av oss 🙂 Litt sval ørkenvind på slutten av kvelden og vi måtte ha litt over skuldrene våre.

Tina og hennes personlige tjener Kamel. Jeg har aldri sett Tina så vakker før. Helt fortryllende nydelig. Må faktisk felle noen tårer under bloggingen også 🙂 …regner med at om du leser dette Frithjof må du trekke på smilebåndet. Jeg gråt og gråt…gledestårer selvsagt. Hvor rørt går det an å bli?

du

Alle 4 i et ørkentelt langt ute i ørkenen i Dubai. Området var blitt ryddet for slanger slik at det var trygt å være der 🙂 Vi spiste 7 retters middag og alt smakte fantastisk. Bordet var lekkert pyntet, men dette er på slutten av festen før vi dro videre for å oppleve 1001 natt. Tina og jeg måtte faktisk danse magedans….jeg var en katastrofe, mens Tina var fantastisk. Må tilføye at se&hørs reporter heller ikke slapp unna 🙂 Han og jeg MÅ ta et dansekurs sammen. Leser du dette Pål er du utfordret. Så Black Swan i går og det endte ikke bra!!



Vi var ikke så mange i bryllupet og en meget rørt forlover endte opp med den vakre brudebuketten. Fremtiden ser med andre ord lys ut også for meg 🙂

Her kjører vi fra ørkenteltet i en liten jeep. Sa til Frithjof at han måtte snu seg og se på det en siste gang…det var et magisk øyeblikk…se det flotte teltet hvor vielsen og middagen hadde vært med fakler og lys forsvinne i natten. Utrolig vakkert sted å gifte seg. Dette er bare begynnelsen på eventyret.

9 kommentarer

Siste innlegg