Ferie fra øyenbryn :-)




Jeg har ferie fra permanent makeup og ikke minst den behandlingen som jeg utfører mest, nemlig bryn! Er fortsatt i Oslo og planlegger stadig høstens begivenheter, noe jeg skal komme tilbake til over sommeren. Jeg har fått en lang venteliste, så ønsker du permanent makeup i år, bør du ikke vente med å bestille time. Bettina har nemlig enda ledige timer på denne siden av året, men regner med det fylles raskt opp. Hun har gått i lære hos meg siden mars i år og dere som er kunder hos henne, hart fått merke hvor dyktig hun har blitt 🙂 …og ikke minst hvor nøye vi er på at dere blir tatt godt vare på. Det er en fornøyelse å ha henne i jobb.

Til høsten starter jeg opp med videregående kurs og grunnkurs. De fleste er snart fullbooket, kun noen få ledige plasser igjen for de som ønsker lære seg denne unike teknikken. Ønsker du time eller rett og slett bli elev av meg, send meg mail på: [email protected] Det er enda ikke for sent!!

5 kommentarer

Siste innlegg