Spikermatta endelig i hus :-)



Gjett om jeg var heldig forleden, da jeg fant Spikermatta jeg lenge har lett etter. Vita i Hegdehaugsveien var butikken jeg tilfeldigvis kom over den. Kjøpte venninnen min Karin en i bursdagsgave, men tror det tar litt tid før hun venner seg til den. SHAKTI spikermatte er den originale utgaven og jeg føler stor lykke over å bruke den jevnlig fra nå av. Har nemlig testet den ut hos en annen venninne av meg (Anne Rigmor) med stor suksess ved stress og stive og ømme muskler. Dette setter fart på blodsirkulasjonen og endorfinene i kroppen.

En følelse av deilig varme og velvære
Når du legger deg ned på matten opplever du først presset fra plastpiggene. Første gang du opplever dette kan det føles litt ubehagelig. Men etter noen minutter går dette over til en følelse av deilig varme idét blodsirkulasjonen og oksygenopptaket øker i kroppen. Du føler deg mer avslappet og kan bli søvnig.

Trykket fra de 6000 piggene på Shaktimatten frigir store mengder av endorfiner og hormoner som bidrar til kroppens restitusjon og hvile. For å ivareta de positive effektene av behandlingen anbefales du å ta det litt rolig etter behandlingen. Shakti er også bra ved rehabilitering og etter trening da den øker blodsirkulasjonen og derfor bidrar til raskere restitusjon.  

Har startet på ferien min og dette er et bra hjelpemiddel for total relax.

GOOD LUCK 🙂 SOL

9 kommentarer
    1. Det er alltid så koselig å lese innleggene dine.
      Det høres ut som du nyter livet i fulle drag og virkelig har det bra 🙂
      Du forteller i nesten hvert innlegg hvorfor en skal ta hver dag som den kommer og hvor viktig det er å nyte hvert minste sekund.(iallefall sånn tolker jeg de..)
      Du er en stor inspirasjon og jeg gleder meg til den dagen jeg nyter like mye 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg