Dagene flyr med min beste venn :-)




Har ikke hatt tid til å blogge de siste dagene, da jeg har fått venninnen min Karin på besøk fra Mosjøen. Jeg har aldri hatt skikkelig besøk av henne på de to årene siden jeg flyttet til Oslo. Endelig fikk hun tid til annet enn en kopp kaffe. Karin er den jeg har kjent lengst av vennene mine og som jeg setter umåtelig stor pris på. Her tar vi en Frappuchino utenfor Waynes Coffee på Bislet, etter mange timer med shopping, frisør og cafebesøk. Som vi nyter disse dagene.

Fra høsten av flytter jeg inn i eget lokale på Majorstuen, ikke langt fra Bogstadveien. Her viser jeg Karin bygget og jeg går en spennende tid i møte. Håper og tror at kundene mine kommer til å få stor glede av de nye lokalene også.

 


I går kveld spiste vi på Folkets (fant ingen webside på den), en ny restaurant på Bislet, nær Bislet Stadion. Kjempe lekre lokaler og nydelig mat, samt hyggelig betjening. Dette stedet håper jeg flere finner frem til, da det ligger litt bortgjemt. Sjekk det spennende taket i lokalet.



Nydelig Tandori scampisalat. Smakte himmelsk 🙂

5 kommentarer

Siste innlegg