Farger gjør bryn vakre!!




Dette er hva man kan forvente seg av kun en behandling med permanent makeup. I dag 2 mnd etter kom hun for sitt 1 refill. 40-60% av fargen reduseres alltid til neste besøk, noe som gjør at kunden kommer med ønsker og vet hva hun ønsker. Deilig følelse spør du meg…det å kunne vite hvordan resultatet blir.

 

Resultat i dag etter første refill. Enda et refill gjenstår før behandlingen er i box. I dag ønsket hun dem fyldigere og mørkere. Regner med det er samme prosedyre neste gang også. Kundene mine blir tryggere for hver gang de stikker innom meg og brynene endrer fasong 🙂 Jeg elsker det vi kaller fyldige bryn, men jeg kan ikke bestemme helt hvordan kundene mine ønsker se ut. Vi jobber på lag og blir et team.

SOL PMU + kunder jobber som team

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg