Sjekk hvor heldig jeg er :-)



Min eldste datter Anniken og det lille nurket av en skatt, mormors lille Isak 🙂 Er ikke dette lykke så vet ikke jeg. Nå ser jeg bare frem til å reise hjem til Mosjøen og være en stund i sommer. Kose med lillegull og leke med han 🙂 Han er en aktiv karbat, så må lade batteriene litt opp før jeg drar. En veldig hektisk tid med jobb før ferie kan jeg love dere, samt et nytt prosjekt på gang.

PS! Brynene til Anniken fikk en runde med nålen sist jeg var hjemme. Nå skal jeg ta en ny og spennende nål med til Mosjøen i juli. Vi skal lage noen fantastisk fyldige flotte bryn som sitter lenge.

Jeg klarer ikke la være å handle til lillegull og kjøpte han en spennende bok. Den lille spøkelsesskolen håper jeg kommer til å falle i smak. Sjekket ikke ut før etterpå “passer ikke for barn under 36 mnd.” så da får jeg legge den til siden og spare den til han blir stor nok til å tåle mormors spennende historier 🙂

Jeg blir også “sukkertante” til enda et lite mirakel i år. Har allerede kjøpt pakke til den kommende lille også. Cecilie er det eldste tantebarnet mitt og kan bare glede seg til å motta pakker fra tante Sola etter hvert.

5 kommentarer

Siste innlegg