Sosiale medier funker, etter tips fra meg :-)

 

I februar var jeg i Berlin og holdt foredrag om sosiale medier for verdens største leverandør i tatoveringsutstyr. Det var kjempe lærerikt også for meg. Ikke minst var det hyggelig å få tilbakemeldinger i etterkant hvor de har begynt å sette tipsene mine ut i livet 🙂 ….Her er Nederland, Tyskland, England og Israel i full konsentrasjon.


Her ser dere meg med bakhodet i forgrunnen…reisende fra mange land som kom for å høre på min “spesielle egenkomponerte engelsk”, men de skjønte det meste 🙂 Det er deilig å være litt fryktløs og ikke ta seg selv så høytidelig. Jeg er ingen foredragsholder og har heller aldri utgitt meg for det. Man må bare ta til seg at de ønsket invitere meg, så da måtte det vel være godt for noe 🙂

Onsdag skal jeg til Italia med hodet fullt av planer for fremtiden. Tar med meg Tone Bjørkli og Henning. Godt å ha med reisepartnere (eller skal jeg si ledere), da jeg ikke kjenner meg igjen noe steder. Jeg er totalt fri for stedsans og må skrive ned hotell jeg bor på etc.

Hva jeg skal gjøre i Italia er det bare å følg med på bloggen min for å finne ut. Det kan være interessant for riktig mange av dere 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg