Unni Wilhelmsen + Bo Kaspers. Lykke sier jeg!!




Unni Wilhelmsen holdt konsert i Grefsenkollen og åpnet en flott kveld hvor Bo Kaspers avsluttet. Hver gang jeg er på konsert med Unni renner tårene…he he!! Jeg blir like andektig av å høre på Unni som å sitte i kirken under ulike anledninger som bryllup, barnedåp og begravelser. Følelsene bare strømmer på….det er stemmen, musikken og stevningen. For en DAME!!!! Unnis musikk har fulgt meg i mange år..elsker tekstene. Den beste norske artisten etter min mening.

Meg og Henning. Nydelig sol under Unnis konsert….vi storkoste oss!!



Bo Kaspers….for et fantastisk band. De har virkelig nydelige, tøffe låter ingen tvil om det. Har aldri hørt bandet live før, men dette var toppers!! Vokalisten er enormt bra.


Bo Kaspers Orkester hadde smørbrødliste til konserten
: Buffet, snop, god drikke, hornmusikk og en vakker jente (Unni Wilhelmsen) …alle ønsker fikk de oppfylt da Sinsen Ungdomskorps stilte opp. Artig innslag da de også spilte med på to av låtene deres på scenen.



Sjekk så mye folk. Det var ca 2400 mennesker og hørte på.

Unni Wilhelmsen og meg under Bo Kaspers konsert 🙂 Hun var publikum som meg og vi koste oss. Unni fortalte scenen var bygget over et humlebol, så de som innbilte seg at en haug innpåslitne humler suset mellom publikum på måfå tok feil. Unni har omsorg for småkryp og humlene lette etter et nytt tilholdsted.

Artig bilde av oss…men jeg ser ut som ei kråke på dette portrettet. Unni derimot er vakker som få. Hun er like nydelig innvendig som utenpå, men det er det vel ingen som tviler på!! 🙂

3 kommentarer
    1. Nydelige bilder! Skulle ønske jeg hadde fått med meg dette, Unni + Bo Kaspers kan jo umulig bli noe annet enn en nyyydelig opplevelse. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg