Kjærlighetsrøde lepper…vil du ha?



Lepper før tatovering/pigmentering.



Denne kunden valgte seg ut fargen Litchi. Tatovering av lepper begynner ta seg opp og jeg elsker å utføre behandlingen. Det er en stor jobb, men så blir de veldig vakre også 🙂 Øverleppen er forstørret med pigmenteringen.

Lepper før behandling.



Lepper etter behandling. Husk fargen reduseres med 40-60% innen ti dager!



Røde lepper er det vakreste jeg vet. Jeg har mange farger og merkelig nok tar de fleste og velger seg ut rosa, noe med bruntoner etc. Jeg synes personlig at rødt er leppefargen over alle farger! 🙂

1 kommentar
    1. Enig! Røde lepper er nok finest ja! Har på en måte litt klassisk preg, og de ser bedre ut enn hvis man tar noe som er for nærme sin egen leppefarge (hvis man tar det permanent mener jeg)! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg