Stolte kunder gleder meg!



Er kundene stolte over å bære arbeidene mine, gleder det meg mere enn dere tror. Hver eneste dag gjør jeg det jeg liker aller mest, nemlig å tatovere. Hva er da bedre enn å få tilbakemeldinger på det man praktisk talt sitter og utfører midt i ansiktet på kundene sine. Yrkesstolthet er noe jeg håper de aller fleste har over det de jobber med. Jeg holder meg oppdatert og tar kurser hvert eneste år for å kunne gjøre en GOD jobb for kundene mine og for ikke å glemme elevene mine.

Denne damen fortalte meg stolt at hudterapeuten hennes ikke hadde sett så vakre tatoverte bryn før…og det gledet meg både å høre og se. Det er kundene mine som skal vandre rundt med resultatene mine og da bør det absolutt se bra ut 🙂

SOL Permanent Makeup gleder kunder

 

3 kommentarer
    1. Det er så gøy å få possitive tilbakemeldinger på et arbeide man han gjort! Har flere ganger sett tatoerte øyebryn og tenkt at det er ikke noe for meg rett og slett fordi jeg har sett at det er tatoert og jeg liker det best naturlig 🙂
      På bildet ovenfor ser det naturlig og velstelt ut 😀
      Du er flink! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg