Vakker modell med nyyyydelige “fete” bryn!



Denne vakre modellen fikk nye flotte bryn i dag av elev Camilla Bolstad. Anette har vært modell flere ganger tidligere og jeg elsker når modellene stiller opp gang på gang! Det er til STOR hjelp for både meg og elever på kursene mine. Modeller får et godt innblikk i hvordan jeg jobber og ikke minst sett en del av tattoobransjen. Kanskje får noen av dem lyst til å ta kurset selv en gang? Jeg håper og tror de føler seg trygge etter noen timer på kursene mine i permanent makeup, hvor elever av meg får trent masse. Det er med på å gi dem et godt grunnlag når de skal starte for seg selv.  

Nydelig arbeide utført av elev som kun har vært på kurs 3 dager 😉 Slike resultater liker jeg!! Anette er sikret plass på videregående kurs i hårstråteknikk i oktober. Kanskje blir det nettopp Camilla som får jobbe videre med henne. Spennende å følge modeller og elever etter hvert og se utviklingen.

SOL Permanent Makeup lærer bort bryntattoo

19 kommentarer

Siste innlegg