Ny elev, nytt kurs i spesialregi!! :-)




Camilla heter den nye eleven min og her ser dere henne i sving med å øve seg på opptegning av bryn. I dag fikk hun sin første modell på permanent makeup av bryn. Jeg er nøye med at de grunnleggende ligger dypt inne og bryn er det STOR etterspørsel etter! Arbeidsglede tror jeg tittelen på dette bildet skal hete 🙂

Camilla har trent i 2 dager på matta og vi finjusterer grep og trykk 🙂 Denne uken har jeg med Bettina, da jeg trener henne som hjelpelærer (har spesialkurs, med kun en elev). Camilla er superheldig som er eneste elev denne gang, men det er kun fordi Bettina skal læres ekstra opp! Jeg liker å gi elevene mine fullt fokus og det får de med en ekstra støttelærer på kursene mine.

Ønsker du gå kursene mine, bør du ikke vente med å booke deg inn. Jeg har nemlig snart fulle lister på kursene til høsten. Mail: [email protected]

SOL PMU lærer bort å undervise

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg