Regnvær er forfriskende.




Sjekk det været jeg våknet opp til i dag? Det regnet mere enn trykket på vannet i kranen. Støvler er ikke hverdagskost i Oslo, men se som vannet flommet i gatene i morges 🙂

Gjett om Tin Tin gruet seg til å gå ut i regnværet på vei til hundebarnehagen? Han ser temmelig slukøret ut her 🙂

PS! Må bare få med dette. Dama i hundebarnehagen spurte meg om Bettina var søsteren min 🙂 Ja man kan vel trygt si at dagen min fikk en god start. Spørs om Bettina ble like lykkelig 🙂 …vi har iallefall ledd godt av det i dag. Jeg er tanta hennes, and it feels good today 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg