For en fantastisk dag :-)




I dag har Tone og jeg kost oss skikkelig på alle måter. Veien gikk innom Oscarsgt.54 hvor Tone skal stille ut bildene sine og datoen blir i september en gang. Her sitter hun med sjefen sjøl Janne som driver den vakre og spennende butikken/galleriet.

 

Janne selger verdens beste hjemmelagde gulrotkake. Kakestykkene er av str. som på bestemors tid og MÅ bare oppleves.

Alle inntekter fra cafeen går uavkortet til veldedighetsorganisasjonen  WIZO, som drives av frivillige kvinner i hele verden, for vanskeligstilte kvinner og barn! Dette er det eneste stedet jeg IKKE får dårlig samvittighet for å ta godt for meg av søtsakene hun serverer meg 🙂

Er det noe Janne kan, så er det å gjøre det hyggelig rundt seg og ikke minst for gjestene/kundene sine. Dere som leser bloggen min og lurer på hva som befinner seg i Jannes butikk, må passe godt på lommeboka si 🙂 Jeg har allerede flere prosjekter på gang og vet hva jeg skal ha, men først skal maleriet jeg har kjøpt henges på veggen. Regner med jeg får det kommende uke ferdig innrammet!

Tone Bjørkli`s kunst kan du se HER

7 kommentarer

Siste innlegg