Signert cd i gave :-)



I dag kom min gode venninne Tone på besøk. Hun har holdt meg med selskap på en fridag jeg virkelig har vært gla for å ha. Er det noe jeg synes er hyggelig, så er det å gi bort spesielle gaver og Tone fortjener gaver i fleng. Hun fikk med seg to signerte cd`plater av Unni Wilhelmsen som er den beste norske artisten etter min smak 🙂 hun er i tillegg TØFF!! Tone hadde ikke skiver av Unni fra før, så nå kan hun bare glede seg over å høre henne i ro og fred.

Jeg elsker Godt Brød i Theresesgt. på Bislet. da de har de beste bakevarene. Vi gikk ut for å nyte sola litt og for å drikke kaffe i den deilige og rolige bakgården, litt vekk fra trikker og biler.

Tone fikk et blinkskudd av denne modige lille fuglen som spiste smuler av fatene våre.

Måtte bare knipse et bilde av disse krukkene som står i en hage i en av de idylliske gatene ovenfor Bislet. Lurer på hvem som har laget dem. Et vakkert syn, samt mektig store!

Vel…det var litt fra dagen min i dag. Jeg tåler ikke fridager og våknet med sterk hodepine. Godt Tone fikk luftet meg og fikk meg på bena igjen. I kveld er det bare å lene seg tilbake og slappe av, noe som er veldig viktig i en travel hverdag. Jeg kikket etter en spikermatte i dag, men fant ingen. Er det noen som vet hvor jeg får fatt i en av bra kvaltiet?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg