Kristine er min høyre hånd!!



Snart er det sommer og brev til kunder og kollegaer er på vei ut! Nå er endelig prislisten oppdatert så gled dere. Nytt av året er det at Kristine skal være kundekontakt fra høsten av. Kristine er allerede i gang med å gjøre seg godt kjent med systemet, men hun kjenner mye av det allerede 🙂

Dere som allerede følger bloggen min har kanskje kjent Kristine igjen. Hun jobber nemlig som frisørlærling hos LaBionda i Hegdehaugsveien, men har fri annenhver mandag. Disse mandagene er det hun skal jobbe for SOL PMU, noe vi er svært glade for.

Ha en fortsatt flott kveld. I morgen skal jeg til Tønsberg og jobbe for Ellipse Klinikken, som må være en av norges flotteste klinikker. Gleder meg og håper på sol og varme og en liten kaffepause i solveggen 🙂

SOL PMU

3 kommentarer
    1. Finblogg! ^^
      meld deg på linking på bloggen min! bare skriv under innlegget ukens blogg eeer: bla ned der så står det informasjon! bare kommenter at du er med 🙂

    2. hehe jeg har jobbet på LaBionda i Hegdehaugsveien! Jeg var ryddehjelp for tja 10-12 år siden eller noe sånt. Husker jeg løp opp og ned disse trappene og vasket håndklær, rydda, vaska hår og skylte ut farge! Også drakk jeg kaffe på den lille kafeen i inngangen der. Vet ikke om den er der lenger?
      Det var ganske artig, men de hadde trengt minst 2 og gjerne 3 ryddehjelpere der og ikke bare 1. Jeg holdt på å slite meg helt ut! Alle ropte og trengte hjelp absolutt hele tiden hehe.. :p men man ble en erfaring rikere 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg