Min favorittbutikk ligger i Oscarsgt.

I dag måtte jeg bare innom Oscarsgt. 54 for å se på nyheter og hilse på Janne som eier butikken. Hun er verdens hyggeligste dame som jeg elsker handle med og hun har GOD smak!!  Jannes disk er overveldende. Kaker, snop og produkter…en eventyrjungel. Butikken er en av de mest spennende jeg er innom, bare synd det er så sjeldent jeg har tid til å besøke den. I dag handlet jeg for mange tusen kr. Jeg investerte nemlig i kunst.

Meg og Janne. Arbeidsnarkomaner med stor arbeidskapasitet og facebookvenner via gruppen hennes på Oscarsgt.54. Ja hva er ikke facebook godt for. På facebook ble vi kjente og det merkelige er at man føler man har kjent hverandre i årevis 🙂



Denne esken er bare en av et sett på 3. Nå står den på badehylla mi og skjuler “noe” av de mange flaskene av hud og kroppspleieprodukter jeg har stående. Kjempesmarte. Hun har et stort utvalg av kakebokser, potteskjuler og vakre ting for hjem og feriehus. i tillegg selger hun utsøkt kunst!

Et smykke av en krukke som jeg fylte opp med lavendelduft. Både flaske og duft kjøpte jeg av Janne. Nyyyydelig. Handlet enda mere…men kan ikke legge ut ALT 🙂 Anbefaler dere å stikke innom butikken da det ikke mangler på fristelser.

Sjekk omtaler av Oscarsgt. 54 HER og HER på deres egen webside 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg