Kjærlighetsrøde lepper tatovert for alltid!




Dette er resultatet etter 2 år med permanent makeup. Jeg anbefaler vanligvis et refill i året for at fargen skal sitte perfekt, men denne kunden har beholdt fargen veldig bra. Hun hadde en rosafarget leppefarge fra før og ønsket forandring 🙂

I dag tok vi en farge som heter Litchi…nyyyyydelig rød, som man bare kan drømme om å få 🙂 Bildet tatt like etter behandling.



Fornøyd med resultatet? 🙂



Glem ikke at fargen reduseres med 40-60% innen de ti første dager. Jeg elsker leppepigmenteringer og i det siste har jeg hatt en god del av dem, selv om bryn fortsatt topper statistikken min.



Røde lepper er det vakreste jeg vet 🙂 Er spent på hvordan disse ser ut etter at overskudsfargen har falt av. Tror de blir riktig freche jeg!!

SOL Permanent Makeup tatoverer røde lepper

 

4 kommentarer

Siste innlegg