Hurra jeg har overlevd barndommen :-)



Fant denne på facebookprofilen til søsteren min:

Hvis du har vokst opp med mors HJEMMELAGDE mat, ALDRI gått i barnehage, syklet til skolen UTEN hjelm, spolte kassettbånd opp med en blyant, fjernkontroller fantes ikke, butikkene hadde ALLTID stengt på søndag, mobil, bankkort og Facebook var IKKE oppfunnet enda og du lekte ute hele dagen, også med kniv og øks, til dels i meget bratt terreng, UTEN tilsyn av voksne. Sett denne på din vegg -du har tross alt overlevd.

Dette er en god beskrivelse av oppveksten min. Det er rart hvor rask tidene endrer seg og jeg lurer på hvordan lille Isak`s verden blir i årene fremover. Han har iallefall en bestemor som skal la han få litt frie tøyler med hopp og sprell 🙂 Meløya og Lofoten blir noe å boltre seg på når han skal feriere hos meg!

8 kommentarer
    1. hahahha den var morsom, jeg har opplevd noe av det:)
      jesus loves U:) jeg vile bare dele dette verset med deg fra bibelen:
      for i know the plans i have for you declares the lord, plans to prosper you, and not to harm you, plans to give you hope and a future.
      klem kinam

    2. Hei, jeg har akkurat startet en “mimreblog” hvor folk kan sende inn innlegg som dette og fortelle om hvordan de hadde det da de vokste opp – UTEN data og mobiltelefon…. Derfor var det litt morsomt å snuble over akkurat dette utsagnet her. Hadde faktisk glemt at vi satt og spolte opp kassettbånd med blyant.. Hvis noen vil bidra med bilder og/eller andre ting er det bare å kaste seg på tastaturet. Ta turen innom http://mimre.blogspot.com 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg