Omvisning med Amanda :-)




I dg fikk jeg tid til å vise Amanda litt rundt på et par av klinikkene jeg jobber ved. Jeg dro med utstyret mitt til Clinic81, hvor jeg har jobbet siden 1999. hyggelig å vise ungene mine hvor mamma jobber. Her fant vi en kul solkampanje fra Decleoor…mere om den kan dere sjekke ut i morgen. Jeg synes Decleor har de beste solproduktene på markedet og kan anbefale dem varmt videre. I juni skal hun til Tenerife med kjæresten sin, så da tenker jeg hun må ha noen av disse produktene med seg på turen.

Vi var på Smestad også hos Ellipse Klinikken. Amanda har ikke vært der før og hun fikk også se behandlingsrommet til Bettina. Her er vi på vei ned til byen med t-banen. Vi har hatt en utrolig hyggelig dag og er det noe jeg setter foran alt, så er det tid med familien min.

4 kommentarer

Siste innlegg