Håravfall av brynhår, gir bra resultater med pmu!




Noe som virkelig gleder meg, er å kunne hjelpe kunder med alopecia (håravfall). Kunden min hadde mistet det ene brynet og ønsket permanent makeup for å slippe tegne det på hver dag.

Bryn før behandling med permanent makeup.



Bryn like etter behandling med permanent makeup. Jeg har brukt hårpåtegningsteknikk og har konsentrert meg mest om brynet på høyresiden, da det venstre brynet har bra med naturlige hår (bildet). Det ser derfor litt setrkere ut i fargen i dag, men som dere vet, reduseres fargen med 40-60% innen de ti første dager.



Hva det betyr for noen som har mistet et bryn og få brynene sine på plass igjen, kan dere bare tenke dere. Jeg gleder meg med kunden og ser frem til å se henne igjen.

Tusen takk til deg for at jeg får bruke bildene, da det betyr mye for mange i samme situasjon som deg å se resultatet.

Er du interessert i å lese mere om hva Alopecia er, kan dere sjekke nettsiden til Landsforeningen Alopecia Areata for mere informasjon.  

 Vibeke Klemetsen har også fortalt om sine erfaringer med å miste håret sitt på VG`s nettside.

SOL Permanent Makeup

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg