Hildes utsøkte lepper, del 2 :-)




Hildes naturlige lepper før pigmentering.

Hildes lepper like etter pigmentering. Som dere vet reduseres fargen med 40-60% innen de ti første dager. Under kan dere virkelig se hvor naturlig fargen blir etter hvert.

Hildes lepper etter 10 dager, hvor dere kan se resultatet etter at 40-60% av pigmenteringen har forsvunnet. Jevnere kant, samt mere leppefarge sammenlignet med det første bildet i innlegget.



Det er nesten ikke til å tro hvor naturlig resultatet kan bli. Enda gjenstår 2 refill og fargen blir jevnere og penere etter hver behandling. Ville bare vise dere hvor mye/lite farge som sitter igjen når overskuddsfargen har gått av, selv om fargen kan se sterk ut like etter pigmenteringen. Ufarlig 🙂

4 kommentarer
    1. for eit årti syn! jeg har prøvd permanent fjerning av hår hjemme alene på øyenbrynene mine , på hodet og delvis nedentil. Problemet er berre at eg ikke skjønner korleis eg får tillbake håret`? det er nokon blemmer og eg får det ikkje til å gro. Plieaze hjelp meg. Eg bestilte permanenthårfjerning på ebay, :o(

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg