Tøff dame fikk nye bryn etter feiltattoo!!




Det er litt viktig å kunne vise frem resultater! Når man først har fått rød brynpigmentering, er det bare å få fikset brynene igjen…men i riktig farge. Disse brynene var i tillegg skjeve etter en gammel pmu. Mange vegrer seg for å få ny pigmentering av bryn, da de sliter med de røde brynene og dekker over dem hver dag med vanlig makeup.  Det er nå flotte korrigeringsfarger som er en fryd å jobbe med på markedet, og fargene blir stadig bedre og mindre røde. Da man kan gå tiår med røde pigmenter i huden, er det bedre å få dem fikset på ny, med farger som korrigerer de røde pigmentene. Det er uansett viktig å presisere at det er nødvendig å fylle på brynene 1 gang pr. år slik at fargene holder seg flotte i fargen. Ved permanent makeup vet man at fargene reduseres etter hvert som huden fornyer seg og solen bleker den. Ønsker man å se flott ut til enhver tid, er det et must å holde fargene vedlike.

Bryn etter korrigering i dag og med hårstråtenkikk, noe som iallefall gledet denne flotte damen.



Bryn før pigmentering. Alt for tynne og med høydeforskjell.



Bryn etter pigmentering med ny farge og ny fasong 🙂

Møt sommer med nye bryn som sitter uansett varme, sol og fysiske anstrengelser! Dette er resultatet etter kun 1 behandling. Ved neste time kan hun få dem tykkere, mørkere…hva hun vil 🙂

SOL Permanent Makeup fikser bryn

10 kommentarer
    1. Hei, har noen spørsmål. Vist man har små øyne er det dumt å ta eyeliner oppe og nede? er det best å bare ta oppe da? Er redd for å få mindre øyer når jeg får en permanent strek under øyet. så lurte jeg på hvor ofte man må fylle på eyelineren når man tar en naturlig eyeliner oppe og nede?
      Klem Mariann

    2. Mariann:

      Du kan ta oppe og nede, men hvordan jeg legger den viser jeg deg når du kommer. En gang pr år er ok å fylle på. Noen tar annenhvert år. Man merker selv når det er på tide med påfyll 🙂

    3. første gang jeg tok permanent øyenbryn var i thailand på ett kjøpesenter. Ble faktisk vedig fornøyd og fargen har vart i over 5 år. Nå er nesten alt borte. Er litt skeptisk i å gjøre det i norge siden folk sier det varer ikke så lenge. Men har bestemt meg for å prøve det ut likevel! Du er veldig flink, likte den hårstrå teknikken, men jeg syntes du tegner de fleste øyenbryna litt langt fra hverandre. Om jeg bestiller time hos deg er det mulig å få de tettere sammen og tykkere i størrelsen da? 🙂

    4. lydiapetite:

      Det er nok du som er vant til å tegne brynene tette, men jeg må nesten se deg for å se hva du ønsker 🙂

    5. Hei, ja har nok blitt vandt til å tegne dem opp på min egen måte :-p Vil gjerne bestille en time hos deg, hvordan gjør jeg dette? Du kan se bilde av meg på min egen blogg om du vil, eller så ser du jo meg når vi møtes om jeg får en time ^_^

    6. Ok, takk. Skriver en mail. kjipt du har lang venteliste, men sånn blir det jo når det står du er landets beste ^_^ Tar gjerne time hos lærlingen din, hun er sikkert kjempe flink hun også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg