God bok på Waynes Coffee!!




Morgenkaffe på Waynes Coffe på Bislet ser ut til å bli en flott start på dagene fremover. Deilig å våkne med en kaffe i hyggelige omgivelser, som jeg synes denne cafeèn er. I dag oppdaget jeg denne boken og satte meg ned og bladde litt i den. Orkanens Øye av Ivar Vehler viste seg å være så interessant at jeg kjøpte den.

 

Orkanens Øye er en praktisk orientert bok om utfordringer og muligheter for mennesker som lever i et samfunn preget av høy hastighet og økende kompleksitet. Følte tittelen traff meg og nysgjerrigheten tok derfor overhånd. Lettlest og ikke så komplisert som andre bøker jeg har begynt på og gjespet meg gjennom, da de blir for innviklet for en som ønsker fakta skrevet på et språk som er forståelig og interessant. Gleder meg til å ta fatt på denne boken og kan bare tipse dere om at den er å få kjøpt på Waynes Coffee på Bislet. Når man er stamkunde som meg, blir man også kjent med personalet. Vegar og Bjarte er to knakende kjekke gutter som vet å ta seg av kundene sine. God service og mye god mat i disken.



Slik sitter jeg altså og venter på trikken hver eneste morgen med kaffe min fra Waynes 🙂 I dag er det for øvrig full sommertemperatur i Oslo og dagen i dag blir ekstra interessant. Kommer tilbake til det og tror jeg kan glede mange med et helt spesielt innlegg i nærmeste fremtid!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg