Medisinsk tattoo. Se hva som kan behandles!!



Her er meg, Catharina Liljekvist fra Ellipse Klinikken i Stockholm og vår trainer Tarryn fra England. Helgen har vært spesielt interessant og givende, det kan jeg trygt si. Dyktige Tarryn har oppgradert oss på medisinsk tatovering som innebærer behandling av:

*arr etter brannskader

*brystvortetatovering

*arr etter operasjoner som ved brystreduksjon

*arr etter øyelokkoperasjoner

*arr etter bilulykker

*arr etter acne

*arr generelt

*coverpigmentering

*rynkereduksjon

Jeg gleder meg stadig over å lære nye teknikker som jeg igjen kan lære videre til mine elever i Norge, Sverige og Danmark. Medisinsk tatovering er spesielt givende da det gjør noe helt spesielt for dem som får dette utført.

Ønsker du en konsultasjon, send meg en mail på: [email protected]



4 kommentarer
    1. Hei! Ble nysgjerrig jeg… Hvordan kan man redusere rynker med tattoo? og er det mulig å redusere mørke pigmentflekker f.eks?
      Mvh Tonje

    2. Tonje:

      Rynker eller linjer kan mykes opp med pmu. Pigmentflekker er Ellipse Klinikkens område med laser og gode produkter for forebygging og etterbehandling.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg