Spennende kurshelg i medical tattoo!



Denne helgen er kjempespennende da jeg har fått besøk av Tarryn fra England og får oppgradering i medisinsk tattoo. Det innebærer pigmentering av brystvorter, acnearr, arr generelt etter operasjoner eller ulykker. Det er utrolig hva man kan utrette med nåler og det gir fantastiske resultater. Det er mye nytt å lære selv for meg og dette er en sjanger jeg synes er spesielt utfordrende og interessant, selv om jeg har jobbet med dette i mange år. Gjett om jeg lærer mye. Her ser dere klinikksjef for Ellipse Klinikken i Stockholm, Catharina Liljekvist. Jeg har invitert henne over til Norge for å være med på kurset da hun jobber med amiea systemet som jeg har agenturet på.  Det er STOR etterspørsel etter medisinsk tattoo der som her, noe som gjør at man ønsker tilby sine klienter det beste av behandlinger innen tatovering. Her er vi på vei hjem med t-banen etter en lang dag med modeller og undervisning. 

Utfordringer er med på å gjøre jobben min ekstra givende. PMU har kommet for å bli, ingen tvil om det.

SOL Permanent Makeup oppgraderes i medical tattoo

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg