Egenpleie :-) Gjett av hva?


Ellipse Klinikken på Smestad er et herlig sted å være. Ikke bare har jeg flotte kollegaer, men de er også i toppeliten når det gjelder medisinske kosmetiske behandlinger. Ikke rart man blir fristet i en alder av snart 46 år og ser alle de flotte behandlingene de utfører, for ikke å nevne mirakler. Jeg opplever fordommer mot å fikse på fasaden, men hva er galt med det? Jeg pleier som kjent å si at man bestemmer over seg selv!  Har man glede av å se litt mere opplagt ut og for ikke snakke om føle seg bra, kan jeg ikke se noe galt i å invistere litt i seg selv.

I dag var det endelig min tur. Hva tror dere egentlig jeg får utført på Ellipse Klinikken? 🙂 For å si det slik, så har jeg aldri vært mere fornøyd med resultatet. Jeg har stort sett aldri tid til egenpleie, da jeg jobber med permanent makeup fra morgen til kveld, men skal bli flinkere etter hvert, det er sikkert. Jeg smiler fra øre til øre og har flere prosjekter på gang, men tar det litt etter litt 😉 I dag var det vakre, dyktige Turid som fikk sjansen til å trylle litt med meg. Legg merke til de flotte brynene hennes 😉 …sier ikke mere!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg