Frisk med lavkarbo?…og kanskje litt sunnere :-)



Ja det har jeg absolutt tro på. Den som har fulgt bloggen min, kan ikke ha unngått og lest om min sukkeravhengighet. Nå nærmer jeg meg de 46 og har lett for å legge på meg om jeg gafler i meg som jeg gjør av det som smaker meg best 🙂 Jeg er en hai etter lakris, marsipan, sjokolade, kaker etc. Ikke bra for kroppen i det lange løp. Har fått noen tips av venner om å spise lavkarbo, men jeg sklir glatt ut av mine små testrunder 🙂 I dag fant jeg veien inn til ARK da jeg fikk øye på denne boken ute i stativet. Tror på et godt kjøp og har bestemt meg for å lese litt fakta når det gjelder matvarer. Jeg har et indre ønske om å komme på bedre tanke etter hvert. I morgen skal jeg steke pannekaker etter en oppskrift jeg fant i boken.

I praksis ingen diett, bare vanlig mat. Likte det 🙂 Da er jeg i gang med et nytt prosjekt og ønsker sommeren velkommen i en sunnere tilstand!

Noen som har noen gode tips, er det bare å poste det her 🙂

Boken Frisk med lavkarbo finner du altså hos ARK på Majorstua. Dr.Sofie Hexeberg er forfatteren. Meget interessant da dette ikke er en ren oppskriftsbok.

6 kommentarer
    1. Mmmmmmmm… Pannekaker :)) Såå stilig blogg du har! 🙂 Artige innlegg og fint design denne bloggen er verd et til besøk, stå på videre ! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg