Bettina is back…og huldra fikk brynrefill i dag.

Bettina har vært hjemme i nord og jobbet en periode og så ut som en brynhulder da hun kom tilbake. I dag er hun på plass på Ellipse Klinikken igjen og jeg rakk fylle på brynene igjen før jeg dro hjem fra jobb! 

 

Her har vi tatt et lett refill, laget dem litt tykkere og lengre med små strå, samt nappet dem rene i underkant!



Bettina har fulle lister før sommeren, men til glede for dere har jeg åpnet første uke i juli for nye kunder. Er dere raskt ute, får dere muligheten til permanent makeup før ferien 🙂



Ring henne bare på mobil:90988873 og gled deg 🙂 eller send mail med bestilling: [email protected]

SOL og Bettina utfører PMU

 

5 kommentarer
    1. De øyebrynene ble helt fantastisk… Kjempe flott!!! Hvem vet, kanskje jeg kontakter de en gang.. Jeg syntes det er litt skummelt med permanent makeup, men virker helt herlig å slippe å sminke de hver morgen.. så ja kanskje.. Mye koster det?

    2. Holder dere forresten på med fjerning av tattoveringer også? Jeg har en liten svart en på undersiden av håndleddet som jeg skulle ha fjernet. Lurer litt på hva sånt koster.. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg