Waynes coffee + gode venner!



I dag er været helt fantastisk i Oslo. Sommerdag deLux 🙂 Pasta Basta er stedet for en liten kaffebreak, selv om Waynes Coffee er nr1 for meg til vanlig. Sjefen sjøl for Bisletsjappa Bjarte, sitter ved min side og må luftes litt av og til! Min gode venninne Mone kom helt fra Fredrikstad for å møte meg og hun ente med å stikke innom Waynes coffee på Bislet for den beste smoothie i byen på vei til leiligheten min 🙂 Jordbærsmoothie du bare MÅ prøve. Vel…nå er det snart tid for en skrubb+selvbruning i St.Tropez og så en tur til sønnen min for en hyggelig lørdagskveld.

Jeg kjøpte Bumble&Bumble styling for håret og glemte å se meg i speilet før jeg strøk på dør i morges. Ser ut som en Bichon frise og må bare nyte looken for å endelig ha fått tykt hår 🙂 he he!! Trenger visst ikke vaske håret daglig da det ikke faller sammen lengre.

PS! Alex var med på kaffen, men måtte være fotograf 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg