Beste på hårfarging samt bra produkter!




I dag har jeg hatt en særdeles spennende dag. Vært i møte med et nytt firma/nettsted og fikk flettet inn et møte med en god kollega for kaffe og litt babyprat 🙂 Hun fikk barn i november og ser aldeles henrivende ut. Ikke ofte jeg har tid til kaffe på en ukedag og med sol i tillegg var dagen min reddet. Rakk også ta etterveksten hos Kristine som er kjæresten til sønnen min Alexander. Hun har blitt kjempeflink allerede og jeg merket stor forskjell på jobben hennes første gang og nå, selv om hun var flink allerede da. De har topp opplæring på LaBionda og jeg fikk prøvd hårfargen re:nu som dekker grå hår spesielt godt 😉 Kristine kan du farge håret nesten gratis hos, og du kan sende henne en sms på: 99289490 (hun er lærling) men gjør en utmerket jobb!!

PS! Ikke hver dag man ser seg selv i SE&HØR, men jeg var forlover til Tina Emilie Wilborn forrige uke. Et vakkert og eventyrlig bryllup dere kan lese om i bladet.

Kjøpte denne stylingkremen i dag, da håret mitt er tynt og får god og fluffy effekt av denne mirakelkremen 🙂

Kun LaBionda som selger den. Kristine klipper også håret gratis. Send sms til Kristine på mob: 99289494

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg