Slike butikker er spennende og anbefales varmt!




Vestkanttorget frukt og grønt er en forfriskende liten oase av spennende orientalske smaker som frukt og grønt, sauser og tilbehør. I dag handlet vi inn til familiemiddag og skal lage noe spennende til barna i kveld. Jeg er hekta på ingefær og koker meg te av roten som jeg lar trekke leeenge for å få sterkest mulig smak og effekt.

 

Dette ble jeg veldig gla for å finne på disken, da jeg spiste det i Sverige som barn og husker mamma alltid hadde en eske på lur. Ikke ofte jeg finner sukkertøy av ingefær, men den er bare helt vidunderlig deilig å tygge på. Alexander og Kristine fikk smake i dag da vi stakk innom dem en tur, etter å ha vandret litt rundt i Frognerparken. Jeg tror ikke de var overbegeistret, men det er JEG 🙂 nammmm, må smakes! Ginger Candy er helsebringende og forebyggende.

Artig er denne siden om kjærringråd med ingefær 

2 kommentarer
    1. Jeg elsker også ingefercandyet! De har jo med mintsmak, kaffesmak og mangosmak og, men jeg faller alltid tilbake på de “originale” 🙂 Jeg bruker å kjøpe på asiatisk matsenter i byen min 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg