Påske i Dubai..love it!



Jeg har vært på en liten ferie med Henning, så derfor litt stille på bloggen noen dager. Følte for fri fra pc og mobil, da det er spesielt travle tider med lærling og nye prosjekter på gang. Det er første gang for meg i Dubai og jeg synes det er fantastisk. Dette er utsikten fra hotellrommet vårt. Kan love dere vi nøt hvert øyeblikk.

 


Stranden vi lå på hver dag av ferien. Nyyyyydelig hvit sandbunn og 23 grader i havet. Total relax.

Dette er livet. Iskald limonade, en god bok + masse solkrem…..men det var der jeg bommet. JEG av alle burde vite hvor sterk sola er, men jeg glemte dessverre å smøre inn et lite parti. Hvilket, ser dere av bildet under.

Sokker i sola er en ny vri. Glemte selvsagt å smøre føttene og jeg kan love dere det ble grillbein. Men påskestevning ble det da jeg så ut som en kylling på bena 🙂

Sjekk skyskraperne bak hotellet vårt. Spennende utsikt med bygninger på den ene siden og nydelig hvit strand på den andre, med turkist hav.

Hvordan er din påske da?

9 kommentarer

Siste innlegg