Ine er neste familiemedlem som lærer pmu!



Ine kommer til Oslo i kveld for å lære seg permanent makeup. Ine er kjæresten til sønnen min Andreas og skal bo hos meg en hel uke, noe som blir både hyggelig og travelt 🙂 Gleder meg masse til å lære bort dette spennende og ikke minst interessante yrket som har blitt veldig populært. Nok et familiemedlem på permanent makeuplista mi. Kanskje kan hun jobbe litt for meg her i Oslo også etterhvert når hun har fått erfaring i bøttevis. Håper hun får lange kundelister i Mosjøen. Gleder meg til å følge med fremover.

Dette bildet er tatt fra et besøk vi hadde hos Samson Bakeri på Majorstua en ettermiddag etter jobb. Ine her med nypigmenterte bryn made by me 🙂 Kanskje blir det tid for refill etter kurs en dag denne uken.

SOL PMU

5 kommentarer

Siste innlegg