Dette er mitt personlige vårtegn :-)



Forleden gav jeg appelsintreet mitt en real dusj, gjødslet det og satte det på plass i vinduskarmen igjen. Det har stått på pianoet i hallen hele vinteren med spotlight på seg for å få nok lys. Nå gleder jeg meg til å se om det begynner blomstre igjen 🙂 Appelsintreet er det beste jeg har investert i når det gjelder grønt og det har gitt meg mye glede. Forrige uke var jeg innom Majorstuen blomsterforretning og kikket meg omkring etter noe nytt. I vinduet sto det fantastisk flotte oliventrær….DET har jeg lyst til å kjøpe. Problemet mitt er bare sommerferiene mine. Siden vi har lange ferier, må noen passe de små nurkene mine. Oliventreet mitt er for stort til å ta med i bilen helt til Lofoten hvor vi tilbringer det meste av tiden…hmmmm.

Nå skal jeg straks ned til P-Hotell for å holde foredrag for Alopecia foreningen om Permanent Makeup. Det blir interessant og spennende. Sto tidlig opp i dag og klippet meg hos Rebecca på Olimb&Co. Deilig med ny sveis. Etterpå kikket jeg på kjoler. Skal være forlover og MÅ ha en enkel klassisk kjole med kort litt erm. Helt umulig å finne noe, var overalt i sentrum, så er det noen som har noe tips om hvor jeg bør dra for å finne en enkel pen kjole så blir jeg gla.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg