Vakre ord for dagen….til ettertanke :-)



Bildet er tatt ved Munch Museet i fjor sommer. Anne Rigmor er en av mine beste venner som jeg har kjent i over 10 år! Venner er til for å støtte og oppmuntre hverandre….selv i de travleste tider i livet da man kanskje ikke ser hverandre så ofte, eller rett og slett har tid. Anne er ikke mindre travel, da hun studerer på siste året, enda travlerer enn meg. Ser bare frem til ferie da man kan tilbringe mere tid sammen og glemme stress og mas. Kom til å tenke på de flotte vennene mine da jeg fant disse ordene på facebooksiden til søstere min. Syntes de var så vakre og er beskrivende for hele vennegjengen min:

Er man litt munter
av sans og sinn
og går gjennom livet
med søkende trinn

…og undrer seg over
enhver bagatell
og kan glede seg litt
over andres hell –

da kommer lykken
helt av seg selv…!

– Heljar Mjøen

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg